måndag 27 april 2015

JAG HAR FLYTTAT!

Till Replot!
Paradiset på jorden om ni frågar mej. Precis den rätta mängden skärgård, lantliv och nära till centrum. Om man har bil. Vilket jag endast har på helger och när karln har huvudvärk.

Nu har jag blivit en av dem. En av österbottningarna. Nu pratar jag också en sån där dialekt som man inte förstår om man inte är full. 
Nej riktigt så är det inte :) Dialekten är helt förståelig utan promille och jag är faktiskt en rätt så stolt Korsholmare! :) Så stolt så jag har skaffat bibliotekskort och blivit medlem i typ varenda en förening och grupp man kan bli medlem i här. Folkhälsan och loppisgruppen på Facebook. Ja. Det var det :D
Men vi trivs bra. Å så har vi ju fått tillökning i flocken också i höstas. Vi är numera stolta föräldrar åt en Schäfer, en Golden Retriever och ett människobarn :)
Vår älskade lilla knasboll, Wilma *HJÄRTA* eftersom datorn vägrar göra ett...


Inga kommentarer: