söndag 9 maj 2010

VILL DU BLONDERA ANSIKTET?

OCH ANDRA PINSAMMA FELLÄSNINGAR xD


När man är trött gör man bäst i att inte läsa. Det blir bara pinsamt fel då.
Jag satt och surfare runt på
Aftonbladet och läste om bland annat Kronprinsessan Victorias kommande bröllop och andra skakande nyheter. Efter varje artikel läste jag "Vill du blondera ansiktet?" och jag blev så förbannat irriterad. Vem i helvete vill väl blondera sitt ansikte? Den enda personen på jorden som är korkad nog att göra det är död (Michael Jackson). Varför gör dom reklam för ansiktsblondering? Fast jag måste ju medge att jag blev liiite nyfiken på hur själva blonderingen skulle gå till. Lite klick här och lite klick där och jag trodde för en nanosekund att jag faktiskt skulle få se "Följ Aftonbladets 10 steg till ljusare ansikte", istället möttes jag av "Du måste ha ett konto och en blogg för att kunna fortsätta." Nu började mitt tålamod sina, vad har färgen på mitt ansikte att göra med bloggar och konton?

Klickade irriterad tillbaka och märkte att det stod :" Vill du blogga om artikeln?". Pinsamt. Nåja, ansiktsblekning eller ej, jag fick ett gott skratt och min ansiktsfärg blev faktiskt ett par nyanser rödare ;)

3 kommentarer:

Eve sa...

jo du har rätt! såklart jag också tycker att barn ska lära sig att vara hälsosamma från början, det är ju bara bra. men precis som du sa så gjorde dom ju det på lite fel sätt :/ men man kan ju inte förstå allas funderingar heller :P

Eve sa...

hehe, jodå :P

Eve sa...

Jaa själv tycker jag det var helt onödigt, bara körde runt och runt medan läraren pratade en massa skit :P

Jo visst hittade vi en del, men man kan ju inte köpa allt man vill ha ändå hehe :)