måndag 26 januari 2009

BRITNEY SPEARS LOOK-ALIKE...

...NOT SO FABOULUS...


Ni kanske alla minns hur Britney Spears såg ut under sitt äktenskap med Kevin Federline? Stripigt blont hår, säckiga kläder å en unge på vardera arm... Jag ser precis likadan ut idag... Jag har gått och blivit sjuk-IGEN! Det har knappt gått en vecka sedan sist. Snart börjar jag tro att det beror på mitt ointresse för Actimel, Multitabs och KnorrVie... En vanlig flunssa skulle jag ännu kunna acceptera, men jag har drabbats av en hosta som river ut lungorna och en feber som ligger på 38,8 grader... Förra gången var det spysjuka med 39,6 grader... Inte så glamouröst med andra ord.


Jag skall vara ledig den här veckan, fram till fredagen. Jag hade planerat in ett besök till GUESS, några kaffe på stan, lite pilates och städning (och såklart tentläsning där emellan). Men som det nu verkar så kommer jag att ligga i sängen med en febertermometer i käften, mitt blonda hår i en Britney-frisyr och iklädd i det absolut säckigaste jag hittar i garderobens gömmor... Som tur är bara hunden hemma och hon har ingen skilnad vad jag har på mej bara jag krafsar henne bakom örat emellanåt...


Ha det bra, och tro eller ej, ta den där Actimeln idag!

1 kommentar:

Emmi sa...

voi stackars lilla!!!jag skall tänka på dig och genast på moronen dricka en Actimel (som jag faktiskt råkar ha i kylskåpet!) :) krya på dig gumman!
*kram*