lördag 10 november 2012

JORDGUBBSSAFT=FARLIGT!

Jo.
Så här är det. E och jag drack ju en massa jordgubbssaft igår, fredag ni vet och man måste ha lite kul i livet. Så, för att alla tvåbenta och fyrbenta minderåriga vänner skulle kunna vara med och partaja blev det Juissi Jordgubbssaft.
Hallojsan.
Vaknade i morse med världens huvudvärk, inkletad i tuggummi (WTF!?), täckena var försvunna från sängen och återfanns i hundens säng... Liksom, vad fasiken hände på natten mellan 01:30 och 08:15!?!?!? Vi festade till klockan 20 ungefär, när jag var så trött att jag måste lägga mej. Så jag somnade, Emil väckte mej en stund senare och ville krypa ner i sängen och sova. Vi vaknade igen 22:30 och hade svårt att somna om, så vi fortsatte med att tömma saftburken.
Ungefär 23:30 började hunden ge pip-signaler och ville ut på en promenad, så vi klädde på oss och gick en sväng. Därefter så blev det mera film och saft. Sedan har vi då somnat och i något skede vaknat med tuggummiklet och försvunna täcken... :D
Jag lovar, det var bara saft!!! :)
Ja och så till råga på allt så hade hunden (eller någon objuden gäst) plockat salladsskålen från bordet och ätit all sallad med slängt oliver och tomater på golvet...

Nåja, roligt hade vi i alla fall! :)

Inga kommentarer: