söndag 4 juli 2010

HETASTE...

... morsan springer morgonlänk ;)


Idag kände jag för att springa en lite längre morgonlänk än annars. Vädret såg lockade soligt ut och klockan var runt 8 på morgonen, så jag trodde faktiskt att det skulle vara svalt och skönt.
Tji fick jag!
Vi gick ut och hettan slog emot oss. Jag kände hur svetten började rinna redan innan jag ens knutit joggingskorna. A och Emil satte sig på min cykel och cyklade brevid mej medan jag sprang. Jag höll ett ganska hårt tempo och försökte ge sken av att det var underbart roligt att springa i gassande sol.
Jag sprang totalt 10 km och A fick springa ungefär 3 km. Allra sista biten tog jag i det hårdaste jag kunde (en skogssträcka som är ca 1 km lång) och bara flög genom luften :) Haha :)
Jag=bäst :D


Nu väntar lite avslappning framför TVn och förhoppningsvis en snäll, gosig unge som somnar snabbt i kväll! :)

1 kommentar:

Eve sa...

taack. jo jag tänkte egentligen köpa en svart eller vit men tänkte sen att den här syns mera, haha :P