torsdag 26 november 2009

ÄLGVARNING! ORKANVARNING!

EDDIE VARNING!


Vet ni dagar som man undrar vart ens hjärnceller har åkt på semester? Eventuellt har några gamla, överarbetade trogna celler stannat kvar, men resten har åkt iväg till Las Palmas de Solas å Badas...
Jag kan slå vad om att mina hjärnceller har tagit en semester å åkt iväg hela hjärnkontoret. Det bara ekar i arkivskåpen. I ett plötsligt fall av total brist på hjärnceller (tack och lov övergående när några plikttrogna gråa gummor anlände till Hjärnkontoret senare idag) fick jag för mej att bilens blinkers är det man styr med. Jag hade i blinken åt höger, men inte for bilen någonstans :D *suck* Nee, för man ska komma ihåg att vända på ratten och trampa på gasen om man vill att bilen ska åka iväg åt något håll. Vilken tur att den ena gråa gumman kunde berätta det för mej då ;)


Tog en roadtrip idag till Karis med några klasskompisar, det var skitkul! :D


Nu, gonatt! Mina gråa gummor behöver vila! :D

Inga kommentarer: